نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7213
-
الف
+

روایت «روزبه بمانی» از عشقی نافرجام در فلم سینمایی «لاتاری»

در این ویدیو سکانسی از فلم عاشقانه «لاتاری» با صدای «روزبه بمانی» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «کجا باید برم» پارچه ای عاشقانه با صدای دلنشین «روزبه بمانی» آوازخوان و ترانه سرای ایرانی است.

«روزبه بمانی» فعالیت هنری خود را با کمک «بهروز صفاریان»، آغاز کرده و سابقه همکاری با هنرمندان پرآوازه ایران از جمله، «احسان خواجه‌امیری»، «علی لهراسبی»، «محمد اصفهانی»، «رضا یزدانی»، «محسن چاوشی»، «محسن یگانه»، «فرزاد فرزین»، «مهدی یراحی»، «سینا سرلک»، «رضا صادقی»، «مهدی یغمایی» و «علیرضا عصار» را دارد.

«روزبه بمانی» فارغ شده از رشته انجینیری نرم‌افزار و همچنان کارشناسی ادبیات فارسی می‌باشد که از سن بسیار کم به شعر علاقه پیدا کرد و اولین شعرش را در 17 سالگی سرود.

در سال 1385 ترانه «منو زیر سایه خودت بگیر» از سروده های خودش را با همکاری «نیما مسیحا»و «مهدی یراحی» اجرا و در سال 1386 تیتراژ برنامه «شب شیشه‌ای» را با ترانه‌ای از خودش نیز اجرا نمود.

«روزبه بمانی» پس از خواندن پارچه «کجا باید برم» به عنوان تیتراژ و موسیقی متن فلم سینمایی «لاتاری» محبوبیت بسیاری کسب کرد.

بمانی موفق شد در ماه میزان سال 97 آلبوم شخصی خود را با نام «کجا باید برم» با 13 پارچه منتشر کند.

در این ویدیو سکانسی از فلم عاشقانه «لاتاری» همراه با پارچه «کجا باید برم» با صدای «روزبه بمانی» را تماشا می کنید.

«لاتاری» داستان امیرعلی و نوشین دو جوانی را روایت می کند که قصد دارند ازدواج کنند اما خانواده‌هایشان با این ازدواج موافق نیستند.

آن ها صبر پیشه کرده‌اند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌های‌شان را جلب کنند اما نوشین گرفتار باندهای قاچاق دختران جوان می شود و...

«ساعد سهیلی»، «هادی حجازی‌فر»، «جواد عزتی»، «حمید فرخ نژاد» و «زیبا کرمعلی» از جمله بازیگران این فلم سینمایی هستند.

«محمد حسین مهدویان» کارگردان فلم سینمایی لاتاری می باشد، این فلم در تاریخ 23 حوت / اسفند ۱۳۹۶ در سینماهای ایران به نمایش گذاشته شد و عنوان پرمخاطب ترین فلم سی و ششمین جشنواره فلم فجر ایران را از آن خود کرد.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر